Posts Tagged "Google"

CRO – Optimizarea ratei de conversie

Posted by on 07 January 2014 in Blog | 0 comments

CRO – Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea ratei de conversie (CRO) este unul din ultimele trenduri despre care se discuta in marketingul online, chiar daca nu este un subiect atat de nou. Rata de conversie este un aspect important la magazinele online si la orice alt site care trebuie sa "vanda" cumva...

Read More

Procesul SEO: Tracking & Ranking – Partea a 5-a

Posted by on 27 July 2013 in Blog | 0 comments

Procesul SEO: Tracking & Ranking – Partea a 5-a

Iata ca am ajuns si la ultima parte a ghidului SEO, si anume Tracking & Ranking, adica partea in care incepem sa vedem rezultatele, in functie de pozitiile castigate in motorul de cautare.

Read More

Procesul SEO: Marketing & Link Building – Partea a 4-a

Posted by on 21 January 2013 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Marketing & Link Building – Partea a 4-a

Link Building-ul este una dintre cele mai importante elemente ale optimizarii SEO, pe langa un continut de calitate. Desi conceptul este cat se poate de simplu (sa aduceti cat mai multe linkuri relevante catre site-ul dvs. de pe alte site-uri), construirea unor linkuri catre site-ul dumneavoastra nu se realizeaza atat de usor, si este un proces care dureaza in general timp indelungat, si trebuie repetat periodic...

Read More

Procesul SEO: Optimizarea on-site – Partea a 3-a

Posted by on 17 June 2012 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Optimizarea on-site – Partea a 3-a

Optimizarea on-site sau on-page este una dintre cele mai importante parti ale optimizarii pentru motoarele de cautare si trebuie sa fie facuta ok atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru oamenii ce va vor citi site-ul...

Read More

Procesul SEO: Copywriting – Partea a 2-a

Posted by on 05 March 2012 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Copywriting – Partea a 2-a

Copywritingul se defineste prin calitatea si unicitatea articolelor si a informatiei care se gaseste pe site-ul dvs. In ultimii ani, algoritmii Google s-au modificat pentru a ranka cele mai relevante pagini din punct de vedere al informatiei care se gaseste pe ele, continutul jucand un rol foarte important in optimizarea unui site.

Read More

Procesul SEO: Cercetare și analiză – Partea I

Posted by on 07 February 2012 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Cercetare și analiză – Partea I

In cursul urmatoarelor saptamani, o sa incerc sa scriu acest ghid complet despre SEO... Cercetarea si analiza este pasul de inceput in orice domeniu cred. In SEO, cercetarea si analiza poate face diferenta in rezultate.

Read More

Cum ne listam firma in Google Places?

Posted by on 15 December 2011 in Blog | 1 comment

Cum ne listam firma in Google Places?

In primul rand, vreau sa explic pe scurt ce este Google Places. Google Places este sectiunea din Google care atribuie hartilor Google locuri interesante (firme, hoteluri, cafenele, localuri etc...), astfel incat oamenii care folosesc un calculator sau un telefon mobil sa gaseasca mai usor locurile pe care le cauta.

Read More

Ghid complet: Cum vindem si cum ne promovam afacerea online?

Posted by on 17 November 2011 in Blog | 2 comments

Ghid complet: Cum vindem si cum ne promovam afacerea online?

O sa incerc sa scriu acest articol pe intelesul tuturor, si sa nu folosesc prea multi termeni de specialitate, iar pe cei care ii voi folosi sa ii explic in prealabil. Pornim de la ideea ca aveti deja o firma care ofera produse sau servicii pentru consumatorii de rand...

Read More