De ce este importantă o pagină de Facebook pentru compania dumneavoastră?

Posted by on 07 November 2011 in Blog | 0 comments

Să ne gândim și să realizăm în primul rând ce este Facebook-ul - Facebook este cea mai mare rețea socială din lume, iar raportată la teritoriul României, peste 4 milioane de oameni folosesc Facebook! Da, ați citit bine, 4.000.000 de români, aproape 20% din populația țării are cont de Facebook, iar din aceștia 4 milioane, sunt mulți potențiali clienți care pot afla de ceea ce aveți de oferit cu un singur click.

Facebook funcționează pe conceptul ca fiecare persoană să fie la curent cu actualizările prietenilor și să își aleagă după bunul plac domeniile și paginile preferate din care să fie anunțat în timp scurt de știrile, anunțurile și evenimentele din acele domenii sau pagini ale unor site-uri sau altor afaceri ca a dumneavoastră, care deja au pagini de Facebook.

O pagină de Facebook poate fi mai eficientă ca un site!

Majoritatea oamenilor care folosesc Facebook intră pe această rețea socială cel puțin o dată pe zi. Asta înseamnă că majoritatea „fanilor” (clienților dvs.) vor vizita Facebook cel puțin o data pe zi. Cel mai probabil, clienții dvs. nu vizitează site-ul dvs. zilnic, dar dvs. tot aveți nevoie să îi țineți la curent cu ce se întâmplă nou în compania dvs! Atunci Facebook este unealta perfectă pentru acest lucru.

De ce Facebook și nu alte rețele sociale?

În afară de faptul că este cea mai populată rețea socială, Facebook are avantajul de a fi business-friendly, datorită modului în care vă sunt distribuite anunțurile despre produsele noi, serviciile, evenimentele și ofertele speciale ale dvs. către potențialii clienți. Cu o pagină de Facebook, veți reuși cu ușurință să întrețineți un mediu virtual interactiv între compania și clienții dvs. și să le fiți întotdeauna în minte cu ultimele produse.
Uitați aici un desen care reprezintă cum sunt distribuite anunțurile și ofertele dvs. în cadrul aceastei rețele sociale:

Distribuire anunturi pe Facebook

Fiecare dintre fanii paginii dvs. vor primi instant mesajul pe care îl veți transmite. Exemplul nostru este pentru o pagină de Facebook cu doar 5 fani Imaginați-vă cât de departe poate ajunge mesajul dvs. dacă ați avea 1.000, 5.000, 10.000 sau chiar 100.000 de fani, toți interesați de afacerea și produsele/serviciile dvs.
Când o persoană apasă butonul de Like al paginii companiei dumneavoastră, ea le arată automat prietenilor ce pagini noi îi plac, de unde rezultă că acea persoană vã va crește vizibilitatea companiei gratuit!

Oamenii vor să se conecteze la compania dvs prin intermediul Facebook!

Dacă clienților dvs. le plac produsele și ofertele dvs. în lumea reala, ei vor să se asocieze cu compania dvs. și în mediul online și să le spună tuturor prietenilor cât de bun sunteți!
Un lucru foarte important care trebuie avut în minte este funcția de Share a paginii dvs sau „Invite Friends” – acest lucru înseamnă că, dacă o persoană este chiar interesată de pagina dvs., ea o va distribui mai departe prietenilor care ar putea fi interesați de ofertele dvs.

În acest caz, vizibilitatea anunțurilor dvs. este prezentată în figura de mai jos:

Facebook Fan Share

Important! Serviciile noastre vă asigura un număr de fani care va crește constant, oameni care vor fi interesați de compania dvs. și domeniul în care activați, și nu fani aleatorii care să nu fie interesați de ceea ce oferiți, care, cel mai probabil, vor ajunge să dea „Unlike” la pagina dvs. pentru a nu mai fi deranjați – lucru care vă oferă un feedback prost în Social Marketing!

Lui Google îi place Facebook!

Cele mai multe companii încearcă să fie pe prima pagină din Google după cuvintele lor cheie consumând o grămadă de resurse pentru servicii cum ar fi optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) sau campanii Adwords. DAR, deoarece o pagină de Facebook este o pagină publică actualizată periodic cu continut nou, Google va urca pagina companiei dvs. în căutări foarte sus pe gratis! Să nu uităm și faptul că o pagină de Facebook cu mulți fani poate genera trafic destul de mare către site-ul dvs!

Cum Facebook crește tot mai mult pe zi ce trece, este inevitabil ca tot mai multe companii să își creeze propria pagină de Facebook. Cu un astfel de flux constant de companii care concurează pentru atenția fanilor și, respectiv, potențialilor dvs. clienți, este important ca pagina companiei dvs. să iasă în evidență.

Cele mai mari companii din lume au deja o pagină de Facebook!

Facebook Coca Cola Company
Dacă cele mai mari companii internaționale se promovează prin intermediul acestui serviciu, dvs. de ce nu ați face-o ?

Mai mult decat atât, 40% dintre utilizatorii de Facebook se transformă în adevăraţi promotori ai mărcilor prezente în această reţea. Acestora li s-a întâmplat cel puţin o dată să “dea mai departe” materiale pe care mărcile le postează pe paginile lor. -Articol pe Forbes.ro


Noi vă vom ajuta să aveți o pagină cu personalitate, cu un nivel de conștientizare mare către clienții dvs. și vă vom permite nu doar să rulați anunțuri către fani, dar și să creăm un fenomen social online și unele elemente virale care să răspândească ofertele dvs. către un public mult mai mare.
Vă stăm la dispoziţie pentru orice informaţie sau cerere de colaborare: office@web-consulting.ro

Ati gasit acest articol interesant?

Distribuiti articolul prietenilor:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>