De ce un Magazin Online?

Posted by on 22 January 2012 in Blog | 0 comments

Online Shopping
Articolul se adreseaza, in special, persoanelor care se gandesc la deschiderea unui magazin online sau la extinderea afacerii pe Internet, prin intermediul unui magazin online. Subtitlurile au fost selectate din cartea Managementul Marketingului de Philip Kotler si Kevin Lane Keller, care au insumat beneficiile vanzarii printr-un magazin online in cartea lor.

O putere de cumparare substantial mai mare

Comertul online a simplificat mult modul in care consumatorii cumpara produsele.
Ei nu trebuie sa se urce in masina, sa mearga la un magazin, sa caute un loc de parcare, sa umble ore in sir printr-un magazin pana sa ajunga sa cumpere ceva. Iar dupa ce au cumparat produsul, trebuie sa il care inapoi la masina, sa ajunga acasa cu el si abia apoi sa se bucure de produsul nou cumparat.
Un magazin online permite cumpararea unui produs cu doar cateva clickuri, iar daca, clientul crede ca acel produs nu este potrivit pentru el, poate compara mai multe produse, inclusiv preturile de la mai multe magazine, incat sa faca alegerea potrivita.
Odata plasata comanda, el va primii produsul intact, in fata casei sale, fara sa depuna niciun efort.
Clientii pot fi din toata tara, chiar din toata lumea. Ei nu vor trebui sa intre fizic in magazin pentru a cumpara ceva. Tine doar de dumneavoastra unde alegeti sa va promovati online – pe plan local sau national.

Un grad sporit de varietate a bunurilor si a serviciilor disponibile

Nici un magazin real nu va fi in stare sa aiba pe stoc toate produsele pe care le-ar putea dori un consumator. Prin intermediul unui magazin online, consumatorul poate comanda produsul, chiar daca stie ca il va primii peste cateva zile, timp in care magazinul dvs. online sa proceseze comanda si sa faca rost de produs de la furnizor.

Un mare volum de informatii despre produse

Produsele expuse intr-un magazin vor avea pe eticheta de prezentare putine specificatii, iar afara de cazul in care potentialul client va lua cartea produsului la puricat, sa vada toate caracteristicile si limitarile respectivului produs, el nu va fi pe deplin informat.
Un magazin online poate oferi consumatorului pe pagina produsului toate documentele de care are nevoie. El poate, de asemenea, sa citeasca si parerile celor care au deja produsul, au vazut cum functioneaza si daca il recomanda sau nu.

Moduri mai simple de interactiune si de lansare sau de primire a comenzilor

Daca se doreste promovarea sau lansarea unui produs in special, magazinul online poate avea anumite sectiuni speciale in care sa fie promovat, precum si notificarea aproape instanta a clientilor inscrisi la newsletterul magazinului sau a celor de pe retelele sociale.
Comenzile pot fi plasate 24 de ore pe zi, si livrate in timp scurt, fara a avea oameni in plus pentru a lua comanda, a aduce produsul din depozit, si a-l tine pe client in magazin timp in plus pentru a-i vinde produsul.

Posibilitatea de a face schimb de opinii despre produse si servicii

Chiar acum, oamenii vorbesc online pe forumuri, bloguri sau retele sociale despre ce lucruri noi si-au cumparat si cat de satisfacuti sunt de alegerea facuta.
Sunt produsele magazinului dumneavoastra foarte bune? Atunci oferiti-le clientilor posibilitatea de a va spune acest lucru. Parerile pozitive despre produsele dumneavoastra va vor ajuta sa vindeti mai mult altora!
Sunt nemultumiti de produse sau servicii? Atunci veti sti cu siguranta ce trebuie sa imbunatatiti pentru a-i multumii.

Asadar, avem o multime de beneficii pentru a face comert online. Pe scurt avem:

  • comanda rapida si eficienta
  • puteti vinde chiar si acelora care nu sunt in orasul dumneavoastra deoarece nu sunteti constransi de locatia magazinului
  • gama variata de produse (fara a le tine pe stoc)
  • informarea completa si corecta a clientului
  • economisirea banilor de pe locatie, angajati, stocuri
  • obtinerea feedback-ului de la clienti si incurajarea altora de a cumpara mai mult

Pe langa cele mentionate mai sus, din punct de vedere al promovarii, aceasta poate fi facuta mult mai eficient pe Internet, cu metode precum SEM sau SEO asupra magazinului, iar in acest mod va veti asigura ca vor afla de produsele sau serviciile dumneavoastra doar cei interesati, si veti cheltui bugetul de promovare cum trebuie.

Ati gasit acest articol interesant?

Distribuiti articolul prietenilor:

No Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. Magazin online vs. Magazin clasic: avantaje si dezavantaje | - [...] subiect, am gasit un articol interesant pe internet, bine documentat, scris de Iulian Grecu – De ce un magazin ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>