Blog

Internet Marketing Blog

CRO – Optimizarea ratei de conversie

Posted by on 07 January 2014 in Blog | 0 comments

CRO – Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea ratei de conversie (CRO) este unul din ultimele trenduri despre care se discuta in marketingul online, chiar daca nu este un subiect atat de nou. Rata de conversie este un aspect important la magazinele online si la orice alt site care trebuie sa "vanda" cumva...

Read More

Raport Social Media in 2013

Posted by on 10 November 2013 in Blog | 0 comments

Raport Social Media in 2013

Cu cativa ani buni in urma vorbeam de ce impact mare il va avea Social Media asupra marketingului si a strategiei de dezvoltare online. Ei bine, se pare ca nu ne-am inselat, deoarece fiecare brand si-a integrat in strategia de marketing si retelele sociale.

Read More

Procesul SEO: Tracking & Ranking – Partea a 5-a

Posted by on 27 July 2013 in Blog | 0 comments

Procesul SEO: Tracking & Ranking – Partea a 5-a

Iata ca am ajuns si la ultima parte a ghidului SEO, si anume Tracking & Ranking, adica partea in care incepem sa vedem rezultatele, in functie de pozitiile castigate in motorul de cautare.

Read More

Procesul SEO: Marketing & Link Building – Partea a 4-a

Posted by on 21 January 2013 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Marketing & Link Building – Partea a 4-a

Link Building-ul este una dintre cele mai importante elemente ale optimizarii SEO, pe langa un continut de calitate. Desi conceptul este cat se poate de simplu (sa aduceti cat mai multe linkuri relevante catre site-ul dvs. de pe alte site-uri), construirea unor linkuri catre site-ul dumneavoastra nu se realizeaza atat de usor, si este un proces care dureaza in general timp indelungat, si trebuie repetat periodic...

Read More

Procesul SEO: Optimizarea on-site – Partea a 3-a

Posted by on 17 June 2012 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Optimizarea on-site – Partea a 3-a

Optimizarea on-site sau on-page este una dintre cele mai importante parti ale optimizarii pentru motoarele de cautare si trebuie sa fie facuta ok atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru oamenii ce va vor citi site-ul...

Read More

Procesul SEO: Copywriting – Partea a 2-a

Posted by on 05 March 2012 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Copywriting – Partea a 2-a

Copywritingul se defineste prin calitatea si unicitatea articolelor si a informatiei care se gaseste pe site-ul dvs. In ultimii ani, algoritmii Google s-au modificat pentru a ranka cele mai relevante pagini din punct de vedere al informatiei care se gaseste pe ele, continutul jucand un rol foarte important in optimizarea unui site.

Read More

Ghid complet: Cum sa iti promovezi afacerea pe Facebook?

Posted by on 13 February 2012 in Blog | 3 comments

Ghid complet: Cum sa iti promovezi afacerea pe Facebook?

Ghidul contine o multime de sfaturi practice si toate informatiile pe care trebuie sa le stiti despre promovarea pe Facebook, iar aplicate cum trebuie, veti descoperi ca aceasta retea sociala are multe sa ofere afacerii dvs...

Read More

Procesul SEO: Cercetare și analiză – Partea I

Posted by on 07 February 2012 in Blog | 1 comment

Procesul SEO: Cercetare și analiză – Partea I

In cursul urmatoarelor saptamani, o sa incerc sa scriu acest ghid complet despre SEO... Cercetarea si analiza este pasul de inceput in orice domeniu cred. In SEO, cercetarea si analiza poate face diferenta in rezultate.

Read More

Am introdus codurile QR pentru cei cu smartphone-uri

Posted by on 02 February 2012 in Blog | 0 comments

Am introdus codurile QR pentru cei cu smartphone-uri

Incepand de astazi, toate paginile cu servicii au fost imbunatatite folosind coduri QR (Quick Response codes), in special pentru cei ce detin smartphone-uri.

Read More

Promovarea Pay-Per-Click – Google Adwords – Lucruri pe care trebuie sa le stiti

Posted by on 02 February 2012 in Blog | 1 comment

Promovarea Pay-Per-Click – Google Adwords – Lucruri pe care trebuie sa le stiti

Articolul explica, pe scurt, cum ar trebui sa gestionati cu succes o campanie Adwords si ce lucruri trebuie sa stiti inainte sa porniti la drum. Pentru cei ce aleg sa isi faca singuri campaniile Adwords, crearea unui cont si a unei campanii de promovare poate fi facuta in cateva minute, insa la fel de usor, bugetul pe care il aloca acelei campanii se va consuma fara sa generati nicio vanzare.

Read More
Agentia nu mai presteaza servicii si nici nu accepta contracte noi. Multumim pentru intelegere!